Monday, January 13, 2014

Teal & Grey.

Hi, doves! I know I disappeared again. My allergy issue came back! Oof. So I've been to a few doctors trying to get it sorted. I think I'm on my way to feeling like myself again... Hopefully!

This is what I wore to another doctor's appointment today. Another t-shirt, another collar, I know! I kind of love this uniform though.And this is my first post almost completely sans makeup (as a result of this whole fiasco, I've been wary of putting pretty much any makeup or product on my face other than super gentle moisturizer). I don't wear much anyway, but I do wear at least mascara and eyeliner every day (I have red eyelashes. Yep). So, this will take some getting used to.

(Threadless tee (seen better here since I forgot to take a closeup), ModCloth collared top underneath, TJ Maxx skirt (old), Target tights, same damn shoes)




Well, I'm hoping to be back to regular posting now (fingers crossed!). Hope you had a lovely weekend!

12 comments:

  1. SO cute! I'm sorry you haven't been feeling well! I hope you're on the mend now. :)

    xox Sammi
    www.thesoubrettebrunette.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Sammi! I think I'm on the up and up :) <3

      Delete
  2. This ensemble is so pretty! I love the print on your shirt and that skirt is great with the pleats!

    ReplyDelete
  3. I think my first comment got lost...

    To recap ;) I was saying how I love the tee and collar combo! It looks perfect on you. Also, I hope you feel better soon, what is it that you are allergic to?

    Same ol' shoes... haha, I'm always saying same ol' coat...

    ~K

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aw, thank you! <3

      I'm allergic to quite a few things heh But this was a new reaction for me, and I'm not entirely sure what caused it. Medical mysteries! Ugh ;)

      Heheh I guess that means we love them? I'm reluctant to by new oxfords because these are so well worn in!

      Delete
  4. I hope you feel better soon, hon'! As I may have said before, at least you look cute.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks so much, Sonya! <3 I'm doing much better :)

      Delete
  5. Lovely as usual! I adore this color combination; it's gorgeous.

    www.room-334.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. I don't know what it is, but every time you wear that skirt, you make it look great. Maybe it's your figure? I dunno. It just always looks perfect. I have a very similar skirt---it might actually be the same one, really and it never looks like that on me when I wear it. Haha. Oh well. Oh and allergies suck! Feel better, babe!

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aw, thanks, Anna :) I find that hard to believe. You look gorgeous in everything! Heheh they do suck! Thanks, dove <3

      Delete

Thank you so much for your lovely comments! If you have any questions, don't be shy! Also, feel free to email me at jenny@dictioncanary.com.